תרגישו חופשי לפנות אלינו לייעוץ
לגבי המסלולים והפעילויות שלנו
השאירו פרטיכם כאן
ותשלחו ישירות לוואצפ איתנו :)
שאלות נפוצות
המנוי שלנו חודשי מתחדש. החיוב מתבצע כל תחילת חודש ולכן לא נתפסת מסגרת אשראי. ניתן לבטל תמיד לפני מחזור החיוב הבא. אין החזר על ביטול באמצע החודש ואנחנו ממליצים להנות מהמנוי עד סופו :)
אפשר להקפיא את המנוי עד חודש בשנה למשך שבועיים לפחות. במקרים חריגים של מצב רפואי/שירות מילואים אפשר גם ליותר בהצגה של אישור מתאים.
כן! על חשבונית התשלום כתוב מתחם עבודה ופעילויות העשרה ולכן זה מתקבל כהוצאה מוכרת לעסק
מרחב העבודה פתוח למנויים בלבד או במקרה והגעת לשיעור במסגרת ניקוב בכרטיסיה. אין אפשרות לנצל את הכניסות בכרטיסיה עבור מרחב העבודה.
ביטול הגעה לשיעור אפשרי עד 6 שעות לפני מועד השיעור. אם נאלצתם לבטל בזמן שקרוב לשיעור הביטול יחשב 'ביטול מאוחר' והכניסה תיספר למרות שלא תוכלו להגיע :(
ביטול השתתפות אחרי כניסה מרשימת ההמתנה הוא ללא רישום כניסה בתווך של 3 שעות מהשיעור